valborg.

Idag är det valborg. Så splittrad över vad jag ska göra. Måste ta mig samman och reda upp detta snart. Nu känner jag typ bara för att ligga hemma och äta. Helt seriöst, orkar inte längre.

Men hur som helst.. idag har jag varit på loppis/skivmässa. Det var väl kul. Köpte en spikmatta för 40 kr, en kofta och svart t-shirt för 10 kr tillsammans. Bra! Det bästa var påväg till loppisen (det var jag, min kompis Carolina, hennes mamma, min pappa och min lillasyster) så säger Carolina, ''jag älskar våran familj''. Hon var helt seriös och tänkte inte ens på att vi egentligen inte är en familj. (fast i hjärtat är vi ju såklart det.)

Sen gick jag, Lina, lillasyster och Stephanie, helt seriöst och fångade salamandrar. Det var stört kul, på riktigt. Jag var bäst, självklart. Vi fångade två stycken enorma. Och jag menar verkligen enorma. Vi grät typ av skräck?

Gud vad mycket uppdelnigar det blev nu.. Får se hur det blir ikväll osv. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åhh, jag har också fångat salamandrar en gång. Sen hade jag dom i ett akvarium några dagar. Sen läste jag att det var olagligt att fånga salamandrar, så jag gick tillbaka och släppte ut dem igen. Hemsk människa.

2011-04-30 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0