Gröna Lund, och allt.

Har inte skrivit nu på ett tag (ok, såg precis att jag förprogramerat två inlägg).. Sitter ute i solen och tänkte passa på.

Igår så var jag på loppis, tjänade inte ihop mycket alls. Men tråkigast är nog att knappt bli av med något. Så sjukt tråkigt att släpa hem allt igen!

(shit vad datorn är varm)

I lördags var jag som sagt på sommarkrysset och när vi åkte färjan över så skulle jag ta ett kort på Lina, men då visade det sig att jag hade glömt minneskortet i datorn. Så jag har inga bilder därifrån. Men jag tänkte ta och berätta om mina två favorit moments på Grönan. Den första när jag fick världens skavsår och fick gå in i lilla sjukrummet. Killen ber mig lägga mig på sängen för att sätta fast plåstrerna. Men jag lider ibland av fotsvett (hahaha, privat detta blir nu då) så jag ba... ''Varför då?'' *dum fråga* Haha osv, det slutar med att jag säger till honom att min kompis väntar utanför så jag måste sätta fast dom själv där ute. Hahah!
Den andra saken var när vi skulle åka Kvasten och jag sa till Lina ''Men jag trodde du ville sitta längst ut?'' precis då kommer en snubbe och spänner fast mig och säger ''Men båda är ju längst ut........'' Jag fattar ingenting men Carolina börjar skratta. Till slut fattar jag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0