allt möjligt.

Idag har jag varit inne i stan med Steph. Först gick vi lite i affärer, sen gick vi på gratis utställning i Konsert huset, åt mat på Taco Bell, gick på minnesstund för Norge på Sergels Torg, fikade lite på Waynes Coffee (drack en jätte god hallon vanlig smoothie), osv. Men det bästa var nog inne på Lindex där vi hittade den fantastiska uppfiningen Bomb Shells. En BH som gör brösten hur stora som helst. Endast 149,50 kr. Så värt, ångrar nästan att jag inte köpte.

När jag kom hem så satt Carolina här med sin mamma och drack vin med mina föräldrar. Det var ju en trevlig överasskning. Så vi har hängt tills för en stund sen då hon behövde dra hemmåt för att chilla med sin mor.













Ska btw visa bilder när jag har Bomb Shell BH:n på mig (med tröja över såklart). Så ska ni få se skillnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0