allvarligt.

Allvarligt Bikbok, hur jävla snygga klänningar får man ha? För någon dag sen så bloggade jag om två helt fantastiska klänningar därifrån (dock var den andra klänningen inte lika vacker som jag hoppats på). Och igår var jag på bio med Steph (såg Baksmällan 2) och inne i Bikbok hittade jag den helt underbara klänningen. Så sjukt jävla snygg. Fattar ni vilken ångest jag hade över vilken färg jag skulle välja? Svart eller vitt. Så jävla svårt, haha. Valde till slut svart, men ska köpa den vita också. Jag har nämligen fått total ångest nu över att jag valde den svarta (fast vet att det skulle va tvärtom om jag köpt den vita).



Klänningen. Ignorera det over exited uttrycket, haha!



Steph och hennes Baksmälle-lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0