Eric Saade, why u so mean

Skansen var kul. Allsången var mindre kul. Efter som att Lily är mini (5 år) så var det ju omöjligt att se något. Hon fick sitta på mna axlar och såg Eric Saade lite under genrepet. Sen under själva grejen bestämde vi oss för att ge upp. Men sen så skulle han tydligen sjunga en till låt efter programmet när många redan gått. Så då kunde vi mosa in oss på kanten och hon fick sitta på mina axlar och se sin idol, haha! (Btw, en våffla, EN, med lite sylt och grädde kostar 45 kr. Sånt jävla skämt).

Efteråt var det signering men pappa stod redan med bilen utanför och väntade så jag var sjukt stressad. Men Lily ville inte gå därifrån, hon ville ju ha autograf. Hon slog mig till och med. På riktigt. Men, vi fick stanna för autograf, snel pappa. Vi stod där i en timme och när han sen kom så gick han först förbi (vi stod ju inte längst fram, men folk lämnade så till slut gjorde vi det). Då flirtade jag lite med en sexi vakt. Han var faktiskt soet. Wow, lång, solbränd, mörkt hår och mörka ögon. Läckert. Hur. Som. Helst. Sen efter ett bra jävla tag börjar han komma tillbaka. Gissa vad vi hör då? ''Han måste gå''. Jag ropar förtvivlat efter honom men han bara går. Går förbi en femårig liten tjej som stått och väntat på honom i över en timme. En femårig tjej som varit så förväntans full. En femårig tjej som satt på mina axlar lycklig och klappade händer i otakt till musiken. Behöver jag säga att jag inte tycker om Eric Saade längre (om jag nu gjorde det innan.. ehh, nej,)? Till och med vakten tyckte synd om henne. Han ba ''Nästa gång...'' (vi hade pratat med honom om Eric&Måns osv). Lily sa inte ett ord, nickade frenetiskt och började gråta sen när vi gått därifrån.

Eric Saade, I hate u.



Moi



Lily ville posa framför allt.



Såg en ekorre som tyckte om glass!



Hahah, hur söt?!



Soet



Polare



Åh vad hon är fin.



Den här bilden tog Lily på Eric Saade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0