internet.

Idag har mitt internet inte funkat någonting.. Ingen visste vad det var för fel så för ungefär en halvtimme testade jag att starta om datorn. Gissa om det funkade? Haha, om jag ändå tänkt på det tidigare. Nu har vi iallafall fikat här hemma och imorgon ska jag in till stan! Om vädret tillåter så ska jag ha min underbara vita klänning <3.

Idag har jag faktiskt, tro det eller ej, fotat massa kläder och grejer att visa er. Det är både saker jag har köpt för flera månader sen och glömt att visa, och saker jag har köpt i Italien och Polen osv. Vissa kläder har jag säkert visat lite smått (speciellt från Italien bilderna) men nu ska jag visa bättre och skriva vart jag köpt de.

Så, det blir en liten shopping special nu här ett tag i bloggen! Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0