Italy part one

Vi kom fram till Italien den 29 juni men jag tog endast en bild den dagen och det var på kvällen vi hittade rätt till dit vi skulle bo. Därför skippar jag att berätta om våran ''första'' dag eftersom att det inte hände så mycket. Förutom att manliga italienska poliser suger på att kommunicera eller bara inte vill hjälpa till.

Hur som helst, den 30 juni spenderade vi vid poolen och sen åkte vi in till en liten mysig stad. Gick så otroligt mycket så benen nästan ramlade av. Vi trodde nämligen att våran slutstation mataffär/galleria låg i närheten. Ikke sa nikke, den låg hur långt bort som helst. Men vi klarade det haha.



Första frukosten fick vi inhandla i en mysig liten mini market.



Söt grabb där bak



Testade poolen för första gången, mys!



Hahah.. och ja, jag vet att underdelen och överdelen är olika rosa..



Jag och mamï



I lilla staden



Fina mamma



Första middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0