Polen.

Alltså, jag orkar inte göra som jag gjorde med Rom. Det vill säga ''Polen part one'' osv. Utan jag skriver en kort sammanfattning här och lägger in lite bilder.

Resan till Polen var inget annat än lång och jobbig, fast jag sov nästan hela tiden, så det var ju bra. Väl i Polen så kände jag igen mig, otroligt nog. Jag har sämst minne nämligen och det var flera år sen jag var där sist. Körde runt lite och hittade till slut till lägenheten vi hyrt. Vi bodde i Gdansk också, om någon undrar. Haha.
Under våran vistelse så gjorde vi lite allt möjligt, gick till stranden (dock så var det kallt), gick i gallerior, bowlade, besökte ett zoo, promenerade i Gamla Stan osv. Vi bråkade också väldigt mycket, det ska tillägas. Vi åkte till och med hem en dag tidigare för att alla bara var sura.



Åt en konstig twister.



I ett sånt hus bodde vi.



Stranden.



Kompis!



Åt på Starbucks, jätte gott!



Fina små hus.



Ghostface.



Fint.



Som sagt, inte alltid så jätte glada.



Söt mamma, som btw, har en jääätte fin tröja. Ska stjäla den och matcha med vita härliga byxor. Åh så fint.



Åt jätte god och billig mat en dag.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0