today.





Haha Noah på sista bilden

Idag har jag nog inte åstadkommit någonting. Eller jo, jag var snäll och gjorde maten idag. Det blev en sen lunch/tidig middag bestående av sallad. Mums. Fast jag har typ tappat aptiten, på riktigt. Igår gjorde jag också mat, krämig gräddsås med kantareller och kyckling + pasta. Man hör ju hur gott det låter? Men tyckte inte heller det var sådär jätte spännande med mat då. Lovar att mitt undermedvetna bantar eftersom att jag har gått upp hur jävla mycket i vikt som helst under sommaren. Asså allvarligt, hahah, inte ens kul.

Kommentarer
Postat av: mallan

ahhh! mopsiiiee! <333 vad mopsig och hundig han har blivit, soet. du är också soet. så du inte känner dig avundsjuk på mr.mops. <33

2011-07-26 @ 12:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0