filmkväll

Idag hade jag och Lily tänkt att åka till Kista Galleria, skulle kolla på bla bikinis, shorts, solkräm m.m. Men det blev aldrig av och vi bestämde oss för att åka någon annandag. Istället så körde mamma oss till ica och vi köpte lite saker att mumsa på. Jag köpte (fast alla åt), choklad mousse, frukter + vit choklad (i ugnen med glass) och en choklad crossiant. Crossianten åt jag dock i bilen för att få för mig själv hehe. Nu har vi tittat på ''Situation Magnusson''. Jag hade ju föredragit en skräckfilm, men eftersom att fjärrkontrollen är borta så fick det bli en svensk film. Halvdan, roligt på något ställe men inget jag skulle rekomendera.

Blir lite bildlöst och tråkigt nu känner jag.. men ska ta och fotografera allt nytt jag köpt på mig under lovet än så länge. Plus att på onsdag åker jag och mami till Italien så då kommer bloggen fyllas av härliga bilder <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0