Dag 01 - Presentera mig själv

Nu har jag suttit här ett bra tag för att försöka skriva ner vem jag är. Men det går verkligen inte. Jag vet inte själv vem jag är? Det är väldigt svårt. Hade gärna haft någon annan att skriva det här, men jag borde ju känna mig själv bäst kan man ju tycka.

Jag ska försöka.

Jag heter Josefin Backlund och fyller sjutton i sommar. Studerar fotografi inne i Stockholm och tycker då rätt uppenbart om att fotografera. Men tycker nog lite bättre om att skriva faktiskt. Dumt val kan ni då tycka. Ja, det kan jag också tycka ibland. Annars då? Jag älskar att resa, kolla på film, fika, shoppa, vara i naturen och de mesta som vem som helst i min ålder skulle göra. Tycker också väldigt mycket om musik, djur, skor och väldoftande bodylotions (kokos&vanilj). Det är fint.
Gillar inte slask, är väldigt petig med mat och avskyr människor som tror de är bättre än andra.

Fint försök jag gjorde <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0