Dag 11 - Det här får mig att bli glad

Det är massor av saker som får mig glad, det mesta faktiskt. Det kan vara allt ifrån familjen till min favorit serie, mat, djur, kläder, allt möjligt. Jag skulle kunna göra en lång lista över saker som gör mig glad, men det som tar hem priset måste nog vara att skratta. Att vara med en nära vän och liksom inte behöva säga någonting men ändå börja gråta av skratt (hände på bussen för någon vecka sen&vi satt inte ens nära varandra). Det gör mig verkligen genuint glad. Och att känna någon så jävla bra så att man vet precis vad den personen kommer att säga, och den personen vet precis vad svaret borde vara.

Det gör mig fan glad.

Kommentarer
Postat av: vilma

fin blogg du har :)

2011-03-13 @ 13:24:10
URL: http://aevnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0