Dag 16 - Min favoritsemester

Jag måste nog säga Turkiet förra året, eller någon av gångerna som jag och pappa har åkt till London.
Men eftersom att jag endast har bilder från Turkiet på denna dator så skriver jag lite om den resan. Dock har jag inte särskillt många alls eftersom att jag tappat mitt minneskort i skolan med alla bilder på.. Och tydligen har ingen sett det. Yeah right.

Iallafall, det var i oktober förra året och det var sjukt jävla nice. Värme, sol, glass, as snygga män (!!!), shopping osv. Jag köpte tre skiit snygga väskor, så att ni vet liksom. Åkte parasailng, tog en tripp till Rhodos där jag åt världens godaste glass (yoghurt&kokos). Filmade lite snygga män och total förälskade mig i servitörerna på hotellet. Som vanligt alltså. Vandrade lite också, upp, upp tills vi inte kom längre. Nästa gång vi åker (som förmodligen blir i höst) så SKA jag bergsklättra!

Lite bilder:













Nu krånglar blogg.se (som vanligt?) så det går ej att lägga in fler bilder. Lägger kanske in mer när det fungerar.

Kommentarer
Postat av: Bea

vad söt du är (:

2011-03-20 @ 15:22:17
URL: http://annabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0