Dag 18 – 10 saker du inte vet om mig

  1. Jag är otroligt kinkig med mat. Tex, om jag ska ha skinka på mackan så kan jag inte titta på den, varken när jag lägger den på mackan eller äter. Jag kan inte heller äta fryst mat som gått ut (fast mina föräldrar säger att det inte är gammalt då), eller äta mat som går ut om en/två dagar. Har stora problem med att kolla på utsmetad ketchup, uueeek.
  2. Jag är oerhört rädd för trappor (dock vet de flesta redan om detta), har varit det ända sen jag ramlade ner för trappan på julafton för x-antal år sedan.
  3. Skulle inte klara en enda dag utan musik. Gaah! Mina favorit band är; Enter Shikari, Rise Against, We Are The Ocean, McFLY, Green Day och Blink 182. Paramore var också en favorit innan Hayley blev en bitch.
  4. Jag har alltid varit den ''konstiga'' typen. Alltså den som inte alltid ska vara seriös, skitsnygg, cool osv. Fast jag är ju cool på mitt egna sätt. Hehe.
  5. Jag var riktigt fet när jag var runt 12 år. Mamma säger att jag inte alls var det, men hallå? hon är min mamma. Hon måste säga sånt.
  6. Jag får nya crushes varje dag. Ser jag en snygg man så är jag fast. Haha! Eller, om någon tex säger hej till mig. Ah, hello new lover!
  7. Fast jag älskar att jaga bort män. HAHAAHAH.
  8. Jag lärde mig att gå i London. (haha brist på annat att berätta).
  9. I 5an så tror jag att jag hade mjukisbyxor varenda dag. Jag kan ha haft jeans någongång i slutet av den årskursen. Anledning? Jag tyckte att mina höfter och lår var för feta.
  10. Har en sån sjukt stor skadeglädje. Som när Lowis ramlade på dansen. Jag grät nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0