Dag 22 - Ett annat ögonblick

Kan skriva om första gången jag såg mitt favorit band. Det var den 11 januari 2011. Och det var helt fucking awesome. Stod där mitt i folkmassa, spänd, exaterad, nervös, skit lycklig och typ alla andra känslor? Visste knappt vad jag skulle ta mig till. Var så jävla läskigt på ett sätt, jag menar.. deras fans är galna. Det är ett post-hardcore band så vad hade jag förväntat mig egentligen? Men ändå var jag på helt rätt plats - där ska jag vara. Sen när bandet kom ut på sen också gaaah (förutom trummisen, Rob, som varit busigt och förlorat tillståndet att lämna England) var det så jävla sinnessjukt.
Det bästa måste varit när jag ställde mig på en stol och såg rakt in i gitarristen, Rorys ögon (han är btw min favorit). Och så log han och lyfte på ögonbrynen, typ vafan gör hon där uppe? Gaah.

Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0