Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor

Jag vill ju typ bli nästan allt? Ena dagen vill jag skriva, andra jobba med mode, den tredje med djur, den fjärde på kontor. Men jag ska bli bra när jag blir stor. Ska tjäna massor av pengar och ge till mina fantastiska föräldrar. Typ som gåva för att de har stått ut med mig så länge och låter mig göra vad jag vill. Men hur som helst. Jag vill nog skriva mest av allt. Kanske skriva för en tidning? Mode ena dagen och krönikor andra? Något sånt. Jag ska bli en häftig morsa ockå. (detta har inget med vad jag vill bli när jag blir stor o göra men.. jag ska bo i London med en mops). Shiit elefanter på tv, kommer börja gråta. De skadar varandra. Gud nu gråter jag nästan mer när mamman vägrar lämna ungen och veterinärer försöker hjälpa <3.
Åh, jag vill arbeta med djur i framtiden. Jag ska bli sån som åker runt i olika fattiga länder och hjälper djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0