klippt mig.

Har inte uppdaterat idag för att jag har varit upptagen i stort sätt hela dagen. Har nämligen varit inne i Södermalm med mamma för att klippa och färga håret. Så nu är det mörkare, och kortare. Är dock lite besviken eftersom att jag ville ha mycket kortare. Men jag får se hur det känns med denna frisyr och klippa kortare om några veckor om jag känner för det (vilket jag gör redan nu..) Sen lunchade vi på Espresso House, gick igenom gamla stan och över till alla ''roligare'' affärer. Köpte lite olika fina saker.

Ska ta och duscha snart (fast försöka undvika att få vatten i håret) och sen kanske jag lägger in en bild på håret!



Jag idag på Mariatorget. Btw, det var runt 10 grader och sol idag!! Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0