rise against <3

Igår var det ju Rise Against signering+konsert. Det var awesome. Köade till signeringen och väl där inne failade mitt kort när jag skulle betala skivan så jag skapade värsta kön. Till slut fick jag lämna kortet i själva grejen där man betalar, haha.. Var så sjukt nevös eftersom att jag stoppat upp hela signeringen typ och dem (bandet) hade bara suttit där och tittat på mig lite medlidande så jag glömde/vågade inte fråga efter kram. Vilket jag verkligen ville ha. Så när jag nästan var klar pep jag ut ett litet ''Can I hug you?'' Så gick jag ''om'' och kramade dem haha! Justja, trodde jag filmade hela skiten men när jag sen kollade på kameran så hade jag tydligen inte gjort det.

Väl vid konserten stod vi näst längst fram under förbanden men det var så jävla fittiga och respektlösa stora alkoholpåverkade män bakom som endast ville förstöra, dvs knuffades, bråkade med folk och tryckte som fan. Vi pallade inte med det + att när man blir så jävla utsatt så kan man ju inte koncentrera sig på musiken. Så vi gick och ställde oss bakom dem galningarna. På riktigt, sånna människor förtjänar en kula i bröstet.
Men det var iallafall en jätte söt vakt som sa till de jävlarna typ tre gånger innan vi gav upp. Älskar blickarna jag gav honom, typ *se vad liten och ynklig jag är.. hjälp mig!!* Haha. Sen när vi gått däifrån gick han ifrån där han stod för att kolla om vi dött (vi hade ju bara försvunnit). Så söt <3

Justja, min kamera hann dö innan jag fått några bra bilder överhuvudtaget.



St. Patricks Day paraden gick förbi kön utanför skivsigneringen!



Jag köpte två nyckelpigor för 5kr/styck.



Enda bilden jag fick på bandet från signeringen..



Jag.



Rise Against.



Rise Against.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0