Dag 25 - Vad är kärlek?

Kärlek är allt, det är liksom något som alltid är med oss. Kärlek kan man också hitta överallt. Kanske är det ett stark band mellan mor och dotter?, äldre man och sin hund?, kanske en jävla stark vänskap?, pojke och flicka? eller varför inte kärleken till en speciell sak?. Man kan ju verkligen dela kärleken med vad eller vem som helst. Hur jävla fint är inte det? Man behöver inte heller ifrågasätta den.

Jag kommer aldrig kunna förklara helt vad kärlek är för mig. Men här är lite:

























jag ska alltid älska. jag har bestämt mig för att alltid älska. hårt, kallt, smutsigt ska jag älska. mjukt, varmt. underbart ska jag älska. jag älskar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0