chacha

Har ju inte skrivit på år och dar. Så drar lite snabbt vad som har hänt:

Fredag - gick på nattbio med Lowis, filmen började 23.40, så kan ju säga att man var mäkta trött när vi somnade sen (iaf jag, fast jag snarkade väl så högt så att hon inte kunde sova HAHAHAHAHA). Och ah, vi såg Abduction för den som undrar.

Lördag - gjorde absolut ingenting. Lite harpan.

Söndag - Firade min kusin som fyllt år. Hämtade min nya säng! Ska visa när vi monterar upp den... haha.. Sen åkte vi till mormor och morfar, var ju farsdag. Badade i deras badkar.

Måndag - Skola, sen dansade jag på kvällen, kewl. Ska nog göra det varje måndag tror jag! Blev lite förbannad på Mattias också, jag och Mallan ville ju ha fika.

Tisdag - Idag då, har gjort historiaprov, blivit förbannad över ett svenska betyg och gått på ett yogakvällpass, typ. Yoga var mer ansträngande än jag förväntat mig. Hahahah.. Fick gratis fika av Mattias........................ äntligen.

Lite random bilder:



Lowis och gänget.



Jag var söt en dag.. hmr..



Hade stökigt rum ett tag, som jag dock städade. Men surprise, det är lite stökigt igen (a)



Fina hundar <3



Hahahahah orkar inte ens. Har precis duschat, allvarligt, det bådar inte gott för mitt hår. Jag ska nog ta kort på det så ni får se hur horribelt det blir när jag somnar med det blött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0