nalle puh.

Idag ska jag och min lillasyster se Nalle Puh på bio, mys. Det blir hennes andra gång hon går på bio, första gången var också med mig och då såg vi Lilla Anna och Stora Farbrorn (tror jag). Filmen börjar 16.40 men vi hade tänkt att äta, gå i leksaksaffärer osv innan så vi åker hemifrån vid tre :) Efter det vet jag inte riktigt, mina föräldrar vill gå på någon marknad eller något i Ulriksdal så vi kanske åker på det, fast det lutar mer åt att vi gör det imorgon istället tror jag.. Imorgon ska vi till IKEA också, är såå taggad. Älskar att gå runt i IKEA <3.

Bara för att inte göra detta helt bildlöst så bjuder jag på fyra bilder från i torsdags, dom första två bilderna är från när vi gick på en gratisutställning i kulturhuset :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0