Winter Fashion Night.

Hejochhå!

Igår var jag och Lowis på ett event av Club Nilson, Winter Fashion Night. Det bjöds på cupcakes och ''bubbel''. Gott. Åt nästan fyra stycken cupcakes. Åt först en med kolafrosting + daim och pekannötter, sen en hallon som var jättegod, efter det en tugga på en citron som var äcklig (slängde den) och sist men inte minst en choklad som helt otroligt nog också var äcklig så slängde den också. Har dock för mig att jag åt en till, haha!

Det var hur som helst 20% på ett helt köp, och jag&Lowis köpte skor från Skopunkten, så vi betalade bara 234 kr för våra skor. Skulle egentligen blivit 399, värt :)



Såååå fina! Men inte dom jag köpte dock. Såg också väärldens finaste beiga högklackade skor. Dör.



Jag, soet. Man ser skorna jag köpte på bilden. Dom svarta högst upp till höger med vit päls! Btw, ser ni hur små cupcaksen var? Så tro inte nu att jag åt 4 stycken as stora, hahah.



Lowis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0