update.

Asså på måndag går jag in i vecka tre på min förkylning. Mamma kallar det förkylning men jag vet inte riktigt.. jag snorar ju inte, utan hostar konstant + skit ont i halsen och ibland huvudet. Men det kanske är förkylning? Hade lite feber förra veckan också. Det är därför jag inte har bloggat särskillt mycket. Tänkte liksom bara berätta det. Nu är det mest hosta jag har så jag hoppas vara bra snart iallafall. Kommer ihåg att jag hade sån här hosta förra året och då varade den i tre veckor.. så ja, en vecka kvar dåra.

Igår hade vi lite mys här hemma med holiday-dipp, gurka och morötter och kollade på Idol. Jag föredrar ju hellre att kolla på skräckis eller något sånt men näe.. Idol är tydligen roligare.. my ass. Såg iallafall en film igår, Defiance, måste varit typ fjärde gången jag såg den. Såå bra!

Btw, kolla vad långt hår jag har fått!!



Okej, inte så jätte långt tycker ni väl nu. Men med tanke på att jag klippte det så kort där jag målat de röda sträcket i slutet på april/början på maj i år så är det långt. Tycker jag (a) Blir säkert längre om jag plattar det... hmm.. *får ideér*



Från sidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0