feber??

Igår och iförgår kväll mådde jag ikke bra kan jag meddela. Igår var jag kokhet typ hela dagen i skolan och bara längtade hem. Tågresan hem var hemsk och jag ville nästan dö. (nä de ville jag inte). När jag kom hem så la jag mig i sängen (mina föräldrars för den är skönare heheh) och låg allvarligt talat där tills jag sen somnade i min egna säng vid 22-23 kanske. Lily sa att jag var varm som ett element och det var sant, allvarligt. Aldrig varit så het (haahha..) Men iallafall, låg i sängen hela dagen med undantag som, gå ut med Noah, gå på toa och äta en potatis (fick inte i mig mer.)

Idag har jag varit hemma från skolan, mår lite bättre. Och kom precis hem från... gissa.... TANDLÄKAREN! Yayy, har lagat hål och allt, super härlig onsdag <33. Fml, ska till tandläkaren imorgon också.. klockan tio. Älska mitt liv just nu?? Dom ska spänna min fucking tandställning. Ska allvarligt talat göra ett inlägg om hur fina mina tänder var innan tandställningen. Ah ska fan göra det på en gång.


HATA ALLT JUST NU!!!!!!!!!!!!!!1

ps, jag har ont i nacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0