London part four.

Den 29 augusti var vi ju då tillbaka i London, saknade redan Reading och festivalen dock <33. Men ah, det dagen gick vi runt vid Oxford Street (som vanligt...), Soho, Carnaby Street osv. Köpte lite saker, bland annat finfina grejer från Primark. Alltså, kärlek till den affären haha! Till och med min pappa hittade saker! Asså inte i Primark dåra, men i andra affärer hehe. Så det var väl fett med lyckat. Hittade världens finaste klänning på Topshop som jag blev förälskad i, <3. Fast köpte den inte och ångrade mig sååå mycket, så vi åkte tillbaka dit nästa dag hehe :D (mer om det sen va).



Jag på tunnelbanan.. dah..



Hah.. hah.. söt chey





Poser-head



JAG VILL HA MIN KLÄNNING, GRR GRR GRR :@



Primark påse heh



Köpte med mig en fedt god macka från donken. Åt dock inte mer än en tredjedel.



För jag hade ätit typ alla chips.



Primark påsen. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0