London part one

Vi (jag och pappa) kom fram på torsdag morgon, den 25e, men kameran jag hade med mig är dum i huvudet så har därför inga bilder från första dagen. Men kan ändå berätta om den och har dessutom lagt ihop första och andra dagen i samma inlägg! Som sagt så funkade inte min kamera så vi spenderade timmar på att försöka lösa det. Hur många som helst försökte hjälpa oss men ingen visste vad som var fel (var nära till tårar ett tag) så till slut fick vi köpa en ny kamera för drygt 1000 spänn. Gissa om vi tänker kräva Siba (där jag köpte den trasiga som jag inte ens haft ett halvår) på pengar? Köpte lite grejer och sånt men förlorade ju massa tid pga kameran. Men ett jävla tack till den trevliga och hjälpsamma personalen på Selfridges!

Tänker bara berätta lite fort om fredagen eftersom att jag ska äta nu. Iallafall, vi åkte in till Reading någongång på eftermiddagen. Vi skulle nämligen gå på Reading Festival!!! Hur häftigt är inte det? Vet. Det var sjukt awesome redan från första början <3. Såg band som Rise Against (<33), My Chemical Romance och 30 Seconds To Mars (hatar dom). Det var allmänt jätte härligt.



Jag som går ut ur Sainsbury's.. hahah



Soet. Pappa åt frukost på KFC och jag Starbucks.



Reading!!!!



Rise Against <3



Människor.. hah



Lite mat



Lera



Stora scenen från sidan



Lite tält!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0