London part three.

Kände att det var dags o skriva en till del av resan.. Var ju ett tag sen nu haha.

Hur som helst, den 28 augusti var söndag och därmed sista festivaldagen! Kändes såklart jätte tråkigt men ändå den dag jag väntat på mest då mitt favorit band Enter Shikari (som jag ska se imorgon!!) spelade då!
På morgonen gick jag och pappa lite snabbt till Tesco, vilket egentligen inte gick så fort, men ändå.. Där köpte vi lite jordgubbsdrickor, muffins, mackor osv, lite frukost helt enkelt.

Ett annat band jag älskar, We Are The Ocean, spelade först och vi gick och kollade på dom, såå fantastiska <3. Men, under tiden så börjde Enter Shikari signera men vi tänkte att vi hinner ju iallafall, det är ju minst en halvtimme kvar av signeringen när WATO spelat klart. Så när de va klara gick vi och ställde oss i den överdrivet långa kön. Medans pappa stod och köade ställde jag mig ich glodde på mina älskligar <3 Stod längst fram och bara log. Så fina. MEN. Tiden räckte inte till så jag fick aldrig träffa dom... Gick in på toan och började böla. Jag grät som en liten bebis och det var löjligt synd om mig..

Men träffade iallafall Liam från WATO och Aled Phillips från Kids In Glass Houses, som tyvärr inte spelade där. Men ändå. Och såg band som Muse, Interpol, The Streets, Panic! At The Disco, Cage The Elephant och Pete Doherty (som otroligt nog var i tid!), så det var OK ändå.







We Are The Ocean.



Rob Rolfe (Enter Shikari)



Rou Reynolds (Enter Shikari)



Rory Clewlow (Enter Shikari)



Chris Batten (Enter Shikari)



Jag och Aled Phillips. Delade min sorg om att jag inte fick träffa mitt favoritband. Han tyckte nog att jag var konstig. Det var till och med han som kom fram till mig då vi stått och glott ett tag haahah <333



Enter Shikari!! Det var la best.









Jag och sångaren i WATO. <3



Detta möttes vi av på hotellet. Hhaha utan nyckel och allt. Men det löste sig, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0