så jävla arg.

Asså jag är så jävla arg så att jag på riktigt nästan gråter. Det är helt sjukt. Vem är jag arg på då kan ni undra? PÅ MIG SJÄLV. (och mina föräldrar för att dom är dumma). Jag har städat mitt rum idag, alltså det är spotless. Och jag måste ha städat bort mitt busskort på något fucking otroligt vis. Det är HELT jävla cp invalid incest skit borta. Har inte den fucking blekaste aning om var det är. SÅ. JÄVLA. FÖRBANNAD. FÖR. JAG. HAR. PRECIS. MISSAT. BUSSEN. JAG. OCH. LOWIS. SKULLE. TILL. GRÖNAN. OCH. SE. VERONICA. MAGGIO. Jag lovar, jag är så jävla nära på att döda någon, ville kasta något i golvet och förstöra något men allt som var nära mig var min lillasysters dockor, och så hemsk är jag faktiskt inte. Hahahahhaha DIEIEDIDIEIIDIDIEIDDIEIDIDIEIEI!!!!!!!!!!!!! Måste slå sönder ngt.

Brb ska döda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0