Sommartest 2011

Bättre sent än aldrig

Gjorde du något i
sommar som du aldrig gjort förut? - Var på festival i England.

Sårat någon? - Hoppas inte det, men säkert.

Har du druckit tills du spytt? - Absolut inte.

Förlorat en vän? - Näe det kan jag inte säga.

Träffat nya människor? - Ja, fast inte fått några kompisar buhuhuhuhuhuhuhu

Dog någon som stod dig nära? - Nej.

Vilka länder besökte du? - Sverige (duh), England, Italien och Polen.

Tagit droger? - Det vet du beeyatch.

Gråtit? - Ja.

Skrattat? - Ja.

Varit vaken en helt natt? - Haha nej jag är för mesig för sånt.

Största misstaget? - Att jag inte ställde mig i kö till en signering i tid (ska berätta mer sen).

Tältat? - Ja!

Läst en bok? - Japp, Shiver av Maggie Stiefvater (bäst!!)

Suttit vid datorn en hel natt? - Nä.

Solat? - Knappt, har ju varit så dåligt väder.

Badat? - Endast doppat mig en gång i Sverige (förutom i liten uppblåsbar pool), men badade mycket i Italien.

Solat naken? - Haha nej.

Badat naken? - Nä.

Fått utegångsförbud? - Nej, jag är bäst.

Sagt ''jag älskar dig'' och menat det? - Ja.

Sagt ''jag älskar dig'' och inte menat det? - Nej.

Varit i slagsmål? - Med något syskon säkert.

Tappat rösten? - Nej.

Varit på festival? - Reading Festival!!

Brännt dig? - Nope.

Gått upp i vikt? - Ja!! Ska banta stenhårt.

Gjort ett bra köp? - Självklart.

Vad spenderade du mest pengar på? - Resor, kläder, mat, Noah, nöjen.

Vad önskar du att du borde gjort mer? - Träffat kompisarna.

Sommarens sötaste? - Noah

Sommarens hetaste? - Oj vet inte. Alla på festivalen säkert.

Sommarens besvikelse? - När jag missade Enter Shikaris signering </3 Hade till och med bestämt mig för att ge dom en kindpuss var. SÅ taggad var jag.

Sommarens bästa? - Shikaris konsert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0